Dagen hemma..

2008-04-16 - 13:08:55 / Kategori: Allmänt

I Dag har jag varit hemma hela dan, sovit till 11.00 mm va skönt :) sen gick jag upp och cykla och handla super fint väder ute och varmt är det också phu va skönt. Sen kom man hem till den där jävla fläckten fy fan vi har nemligen en fläckt på vinden som ska göra så hela huset får luft men den låter så förbannat mycket så jag håller på att få spader :( inge kul..kl 14.00 ska jag gå och tvätta jippi :( hehe. sen ska jag la börja med mina arbeten jag har att göra i skolan blää håller på med ett psykologi arbete om fobier lite kul faktiskt men det e så mycket att göra just nu.

Sitter och tänker på idioten som döda engla fy fan för han hoppas han rutnar bort... Jag har bara träffat engla ett par gånger men dom gångerna betyder mycket när man vet vad hon ville och så hon va en underbar liten flicka tycker jag och nu e hon borta hoppas hon får vila i frid ljus och kärlek till engla..




Visst är min blogg fin det har jag och tacka underbara tessi :) tack för du har gort en så super fin blogg åt mig ;).

image8


Kommentarer
2008-04-16 - 22:16:56

nu har du kommit igång! :)

bara roligt att pilla! säg till när du tröttnar, så får vi se vad jag hittar på :D

2008-04-16 - 22:41:09

Kul att du kommer igång och bloggar kram

2008-04-17 - 21:02:49

hehe ja det va riktigt kul faktiskt :)

vilken tur att du tyckte det :D ja det ska jag göra lär ju inte klara det sj ;)

2008-04-17 - 21:03:56

tack mormor :)
nu kan du hålla koll på vad jag gör om dagarna ;) kram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0