Fortsätting på dagen hemma..

2008-04-16 - 21:57:09 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag vid datorn och leker lite ska snart sova den förbannade fläkten på vinden låter än fy fan :( pratade nyss med min mor va och hälsade på henne och peter på ljuskällan deras lokal här i stan va lite kul förutom att peter undrar om man har något i kikaren;)hihi.
åkte med susanne till öb i dag det va lite kul faktiskt såg en död hare på vägen ursch stackars hare köpte en film för 5 kr det är fyndigt tycker jag :D.
tvätten gick som den skulle och allt blev till en bra dag nu ska jag äta mitt äpple och sen kolla tv sen somna för natten god natt alla glada :)
 

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0