Funderar dagen!

2008-04-17 - 21:53:19 / Kategori: Allmänt
I dag hade vi temadag i skolan om miljön jag gjorde en fin skylt och fina märken alldeles sj visst blev det super finnt lite stålt är jag faktiskt hihi :)

image13

sen när jag kom hem somnade jag i sängen va visst en anning trött tror jag sen vakna jag av kissen som ville att jag skulle gå upp så det va bara att gå upp för när han inte vill att man ska sova får man inte det heller..sen kom lukas hem och vi åkte till apoteket och sen åkte vi till lukas föräldrar och hämta deras el grill som man har inne sen när vi kom hem grilla vi och käkade mat ute på balkongen veldigt mysigt tycker jag. sen tyckte jag att mina katter luktade illa så dom fick sig en dusch det gilla dom inte haha..


har fundera mycket i dag mycket har hänt på dom senaste åren bland annat har jag blivit lite större ;)
så nu kanske det är dags att göra nått åt det tycker jag hmm det kommer ta sin tid men va fan man får la kämpa lite :)

image14

nu ska jag titta lite på tv och sen sova lite så nu säger jag god natt till er alla och lägger upp en bild på min fina kisse i går la jag upp en från nätet nu är det min lilla sotis som sover så sött.
Natti natti.
image17image18

Kommentarer
2008-04-17 - 22:00:12

Så söta Sotis, så fin Jasmine älskar er...

2008-04-17 - 22:17:24

tack mamma :) älska dig me mamma ..
jag har ring dig


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0