Sov morgon!

2008-04-19 - 22:57:48 / Kategori: Allmänt
den här dagen började med en lång sov morgon gud va skönt sen vaknade man sakta men säkert av pojken som gorde frukost jag fick på sängen ;) hehe sen tog jag mig en skön dusch klädde på mig kläder och sen bar det av till garaget där vi fixade med bilen den har ju haft gröna fläckar på sig tack vare bil temas vita (gröna) färg så i dag har vi fixat tillbaka den riktigt vita färgen på bilen tack ford för eran färg :) efter det åkte vi och lämna el grillen till lukas föräldrar som vi hade lånat av dom. vi bar av till östenssons efter det och köpte taco saker och lite lördags mys.
       
efter maten gick lukas och byte däck på hans pappas bil och jag gick ut med sotis.. efter lukas va klar kom han och hämta midnight så hon fick va ute lite också :) sen när sotis kom in igen va han helt nöjd och låg och lata sig..
  
sen gick jag och lukas ut på en liten promenad och kollade på solnedgången och lungna vadstena på en lördag kväll skit mysigt hand i hand tillsammans super kväll :)
   



och nu ska jag bara lägga mig framför tv och frossa i mig godiset och ta det lungt så ajjöss på er..


Kommentarer
2008-04-19 - 23:03:31

Ett bra småstadsliv i en vacker stad

2008-04-19 - 23:11:32

ja visst är det :) mysigt

2008-04-21 - 11:23:54

Vad mycke godsaker! Hur många delar på det där smaskiga godiset? Själv köpte jag 5 choklad bitar, tog en halv cider, ett glas rödvin i helgen...I dag blir det gymmet igen. K.E


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0