Denna dag!

2008-08-29 - 22:20:36 / Kategori: Dagar : )
Ja du idag kom Cesar till min mormor känns kul för dom men vill ju så klart också träffa den nya medlemen :( tydligen har anette och mamma i morgon träffa cesar innan mig vill också :) men jag vet att det blir mycket för han nu så jag väntar tålmodigt :) visst skulle man vilja springa upp ditt nu på en gång när man ser hur söt han e på bild men som sakt den som spar hon har :D
Cesar :) Så söt  mys pys

vackan i skolan har varit bra vi lekte med lego en dag :) alltid baktankar så lärarna ville den här gången att vi skulle lära oss att samtala först och inte bara hoppa på uppgiften som vi oftast gör :)  sen har vi haft blockämne där jag lär mig spela shack kul faktiskt om man slipper vanliga lektionen i allafall sen ska jag ju slå peter också :D haha . Och Adam har lekt med kameran fin bild på hans snus :) kul va :)  Och Selma katten som bor på skolans område älskar att mysa med alla elever så jag har kommit underfull med att jag e med katter hela dagen lång mys :)

legot det är en stad :D lovar    fin bild Adam
  Selma

Vad gör man inte för att gå i skolan och få ett jobb och sen pengar jo man betalar 6000kr till skolan för att få ett liv fram över surt :(
pengar till skolan

Det va nog allt för den här gången igen :D natti natti

Kommentarer
2008-08-29 - 23:26:35

Hehe, ingen fara :)

Det är bara bra, själv då?

Vad roligt att höra! Det blir nog bättre. Det brukar ju vara så när någon ny familjemedlem kommer. Det tar ett tag innan de accepterar varandra..

Pussokram

2008-08-30 - 19:27:15

Ja, jag läste det.. Hur lång tid har du kvar i skolan förresten?

Jo, precis! Jag tycker att du ska komma upp, så får du träffa Bonzo också :) 2 flugor i en smäll!

Kram

2008-08-31 - 23:23:53

Nu har jag läst och tittat Kram

2008-09-01 - 09:49:09

Jaha, okej :) Du får trösta dig med att tiden brukar gå fort!

Jag vet inte riktigt. Jag vet fortfarande inte vad jag vill plugga. Just nu är jag inne på något praktiskt inom design och foto. Men det är svårt att få jobb inom det nu när det är många som är utbildade till det. Man måste nog starta eget fotoföretag om man ska lyckas..



Jag kanske jobbar ett år till, eller något sånt :)



Pussokram

2008-09-04 - 11:18:51

Det är bara roligt! :) Då har jag någonting att läsa. Valpar är bra de, busar och har sig!



Vad roligt! Det skulle vara kul om ni hälsar på. Jag jobbar bara fredag 16-07 och resten av helgen är vi lediga. Jag kanske tar mig en titt förbi Tumba!? När vet ni om ni kommer?



Pussokram

2008-09-04 - 21:20:07

dessama gumman :P haaha jo men jag lovar det kommer mer roliga sms :) haaha


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0