Surt!

2008-07-28 - 14:41:24 / Kategori: Dagar : )
Hejsan hoppsan ! lite saker som har hänt och jag har hittat på dom senaste tagarna :)
vad ska jag börja onsdag och torsdag låg jag och lukas och bada och sola på onsdagen kom lukas halv bror på besök i vadstena med sin fina hoj :) det va riktigt trevligt faktiskt  sen på torsdagen när vi va och bada va jag i vattnet extra länge när jag kom upp börja det klia över hela kropen och jag fick panik och ville åka hem lukas trodde jag va knäpp eller nått..
Men på morgonen såg vi att jag inte va så knäpp endå helt prickig och vi åkte till vårdcentrelen för att kolla vad det va  fyy fan va äckligt vatten loppor i vattnet inge kul så nu e jag prickig korv  fortfarande och det är måndag surt :(  dom kliade som fan också men nu e det lungt :)

sola och bada lukas och hans bror   daniel  min stackars rygg så där ser jag ut överallt :(

sen har jag gjort goda frukter med choklad och trössel och in i frysen skit gott prova :) dom brukar ha det på skänninge marknad men som vi åker till gotland så kan vi inte va med på skänninge marknad i år och får ingen god fryst frukt doppad i choklad med strössel :(  vi har varit och tagit kvälls dop :) naket som vi inte hade några badkläder med oss :) busigt :) vi har tagit hand om mästa lite igen så jävla söt kisse :)

gott  mums  musigt bad  märta

ja sen har jag lite allt i allo bilder igen...
god kyckling sallad  nostalgi   vadstena fint

NU kommer jag nog inte skriva eller visa bilder på ett tag som jag åker upp till sthlm i morgon sen bär det av till gotland på semester jippi så ni får se när jag kommer tillbaka :)

ta vara på sommaren och ha en super sommar alla :)

hej då


Kommentarer
2008-07-29 - 14:06:29

ja, jag hoppas innerligt på det!



hör av dig när ni är här!



förresten, tråkigt det där med utslagen. nu kommer jag aldrig vilja bada igen när du berättade det där ;P

pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0