Bal om två dagar!

2008-05-08 - 20:53:51 / Kategori: Allmänt
Nu är det två dagar kvar till min mammas bal i morgon fyller hon år dock GRATTIS mamma :D så veckan har varit i stort sett fixat allt med bal kläningen lukas mamma har hjälpt mig tack ;) sen har jag skrivit ett arbete om fobi också men är inte riktigt klar än men kommer bli snart.
   

sen har vi varit och kollat på allt folk som börjar röra på sig nu man ser alla går hand i hand och äter glass och myser :) har ätit första mjukglassen å va god den va :)
   

i dag har vi städat och varit nyttiga bara säda hela dan :( joobbigt va det men god sallad åt vi sen och fruktsallad har jag ätit i veckan också gott.Idag handla jag massa frukt så blir nog en till fruktsallad ikväll.
   

      

sen har det varit skola också och målat lite som vanligt gud va fint:D.
  


Kommentarer
Jen
2008-05-29 - 09:35:54

uppdatera lite gumman :)


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0