Hmmm

2008-11-22 - 00:34:10 / Kategori: Dagar : )
Ja så var min lilla söta bil såld :S det känns bra och dåligt tycker jag. jag tror det känns bättre när vi har fått en ny bil som att vi inte har någon just nu känns det jobbigt det är kalt och jävligt ute ligger fan snö ute hör fy *pip* asså. men det är ju mysigt att va inne när det är kalt ute men inte att va ute urschi. i dag har vi som sakt sålt bilen sen efter det gick vi hem och diska och åt tacos sen skulle vi gå till lukas föräldrar dom hade nått på gång :)  vi fick en jätte fin ny mixer som våran har gått sönder jippi TACK så mycket :)  sen när vi kom hem har vi kollar på idol anna åkte ut hon e lite av en favorit hos mig men det går nog bra för henne hoppas jag :) Sen under tv tittandet vad hände jag skulle dricka cola och det gick jätte bra sen skulle jag ställa ned glaset på bordet igen vad gör jag jo jag ställer glas fan i luften haha hur kunde jag missa bordet jag har aldrig missat bordet med ett glas haha fy va kul det va:D I går när jag kom hem från skolan gjorde jag knäck för vi hade gjord det i skolan men vad hände under tiden jo en ringer om bilen jag blir tressig och allt gick pip men det blev ganska bra iallafall :) hihi ska göra mer en annan gång under jul så kanske jag inte bränner mig eller plattorna :) haha. haha måste lägga upp en bild på henke också med den stor moroten hahaha så kul. ficka mina naglar här om dan också haha kolla bilden den e tagen med min gammla kamera som att min nya e på lagning åå vill ha den nu..

våran nya mixer :)   Knäck  här fixa jag naglarna också för någon dag sen men som min kamera e så dum så blev bilden skum,längtar efter min kamera ååå  haha henke

Kommentarer
2008-11-22 - 17:24:56

Vad härligt att man kan roa folk på kvällskvisten ;)



Jag såg precis det. Jättehärlig färg ju! Jag blev också sugen på något färgstarkt. Nästa gång ;)



När får du tillbaka kameran då? Känns som om det var länge sen du lämnade in den..



Kram!

2008-11-23 - 18:15:06

Det är svårt att göra på sig själv.. Man vill ju ha handen emot sig inte ifrån sig, om du förstår vad jag menar? Och det är lite obehagligt..



Jaha, okej.. Hur lång tid ska det ta då? Sa de någonting om det? Inte mer än två veckor va?



Hehe, jo.. Vi hittade en till tand sen. Han förstår verkligen inte vad det är, ser det ut som..



Nej, vad roligt! Jag jobbar fredag 16-07 och sedan är jag ledig. Jag tycker att vi ska ses :) Hur kommer det sig att ni/du ska hit?



Kram!

2008-11-23 - 22:47:12

Haha, jag vet. Jag och nycklar är INTE vänner..



Aha, vad lång tid.. Under jultider kanske de sätter upp extradatum.. Iofs ska kameran levereras från Onoff till tillverkaren sedan tillbaka till Onoff och sedan dig.. Det är nog själva skicka-hit-och-dit-proceduren som tar lång tid..



Just det, jag har för mig att du har berättat det tidigare! Toppen, lördag blir perfekt :)



Hehe, jo.. Om man ändå hade "kamerapengar" = hur mycket pengar som helst som går till kameraprylar. Vad jag skulle bli glad då!



Pussen! <3


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0