Hmmm!

2008-11-08 - 21:09:57 / Kategori: Dagar : )
I går satt jag och smällde i mig massa godis och massa mat men sen kände jag mig riktigt dum så jag bestämde mig för att jag ska försöka sluta  med allt det där igen fan lyckas aldrig men fan man måste ju försöka lite :) så i dag har jag bara ätit grönsaker och vindrur och frukt till snacks annars hade jag inte klarat när lukas satt och åt sin chips påse :S men det gick bra gnälde lite bara men jag är ju tjej så det får man göra :) hehe. i morgon blir det mer gnäll då ska vi ut till mammas katter igen och selskapa med dom lite sen ska vi städa i morgon också och tvätta gud va tråkigt sen ska vi hälsa på lukas mamma och pappa lite som det är fars dag och lukas har ju faktiskt en riktigt go far :D
Nu ska jag och lukas glo klart på alla harry potter filmer lukas gillar dom inte lika mycket som jag men men jag säger så här har man mycket fantasi och älskar lite magi så är det bra filmer folk får tycka det e töntigt men jag älskart samma som jag älskar förhäxad love it Tack mormor för boxen förra julen :) Juste på tal om julen så har jag ladda ner lite jul musik jippi ska bli mysigt att lyssna på snart :)

sallad och vatten gud va gott :D  godis mums 
ska kolla alla filmer som kommit ut :9   hihi ska kolla igen snart     wow

Mys ska det bli

Kommentarer
2008-11-10 - 20:55:05

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0