I dag !

2008-11-25 - 21:42:49 / Kategori: Dagar : )
I dag har Henke jag och Elaine och Lukas varit i motala och åkt runt lite :) har handla julklappar och massa mat :) hoppas att det e bra julklappar till alla så ingen blir besviken :( vi är ju inga miljonärer då skulle jag köpa massa fina saker till alla :) Så nu är julklapps inslagningen igång svårt ord vet inte om jag stava rätt hihi men så är det att va dyselektiker hihi.  Lägger upp några bilder på is som finns nere vid vattnet vid min skola också riktigt coolt tycker jag men vill ha min kamera snart grr..

Handla lite i dag   suddig men men paket igång  hihi 
cooolt  coolt

Kommentarer
2008-11-25 - 23:12:20

Härliga bilder! Gillar isen jättemycket :)

2008-11-26 - 21:22:22

jag skulle ha gjort det, men får dåligt samvete av att spendera den summan på mig själv.. :( köper aldrig något till mig själv längre tyvärr :(

2008-11-27 - 08:08:50

Jo, det brukar ju vara så..



Tack :D Nja, jag vet inte heller om jag kan gå i dem men med tanke på att det är "platå" där framme så bör de inte kännas så höga.. Jag får lära mig helt enkelt :)



Man tackar :)



Jo, jag kan skicka lösenordet till din mail!



Det gör vi!

Pussokram

2008-11-27 - 20:41:26

Fast förut så var det ju byggarna som gjorde om.. Men tapeterna är gräsliga! Var tvungen att ta tag i det där. Dock var det jobbigare än väntat :P



Ja, det ska bli jättemysigt :D

Kram!

2008-11-28 - 11:55:08

julklappar! Klämma, titta kort nogrant! Något till mig??? He.

2008-12-03 - 14:02:02

Tack :) Ja, han är gullig ibland, hehe


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0