Ja du!

2008-11-12 - 18:56:36 / Kategori: Dagar : )
i går ville jag ha lite slingor i håret så jag övertala lukas att hjälpa mig dra upp några slingor i en sån där hetta gissa vem som gnälde genom hela proseduren jo lukas så klart han tyckte det va så svårt och så jobbbigt när det igentligen va jag som skulle gnälla hmm jaja det blev ju riktigt fint till slut och han fick också en fin liten slinga hehe :) 
bilderna är sådär som kameran e trasig ser jag inte vad jag tar kort på nästan så det får bli som det blir. Jag hoppas dom har en sån inne på lagret på söndag så jag kan få en ny :S. I morgon ska vi besikta bilen hoppas allt är som det ska vara annars blir det jobbigt för oss :( 

   haha snygging  hihi 
uppifrån  igen jag   hehe ser lite knasig ut på bilden men hår fint

Lukas fick en slinga dålig bild hehe jag gjorde fläta kul ;)

Kommentarer
2008-11-12 - 20:44:26

Robert brukar också gnälla över sånt ;P "jag kan inte, men ååh! jag vet inte hur man gör blablalba". Skönt att det blev bra till slut :)



Nya garderober och annan väggfärg i hallen ser jag?



Svar: Jo, jag var jättearg! Hatar när man glömmer nyckeln sådär. Sidan är snart uppe :)

2008-11-13 - 11:20:30

Ja, nu ser jag :) Tänkte att du var i hallen.. Det tycker jag att du ska göra!



Lycka till med bilden!

pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0