Jävla piss också !

2008-11-11 - 18:02:14 / Kategori: Dagar : )
Jag har varit så försiktig med min lilla pärla till kamera har till och med ett fint fodral till den men när man är så försiktig som jag har varit är det väl klart att det ska förbannat hända nått med den jag vet inte vad som har hänt hade den i innerfickan på min jacka och nu är skärmen förstörd så man ser inget men jag är inte helt förstörd okej det är synd men jag har ju i allafall en försäkring så jag kommer få en ny men det är endå tråkigt när sånt händer jag har ju inte ens gjort nått :( så i över morgon när vi ska åka och besikta den förbannade bilen ska vi också kolla om dom har den kameran inne i motala där på onoff annars får jag vänts tills söndag tråkigt jag som tar bilder hela tiden :(

min kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0