Saknar min kamera.

2008-11-19 - 16:44:33 / Kategori: Dagar : )
Gud va jag saknar min kamera inge kul att skriva här heller om man inte har några roliga bilder att visa tycker jag :( tråkigt. bilen är det många som ringer på nu det är kul ändel vill ju sänka priset men det blir det inte än inte när så här många ringer. Nu har jag iallafall beställt två klänningar eller typ klänningar till jul och nyår skit nöjd dom e inte snyggast men dom kommer nog va bekvämast :) I morgon är det pyssel dag på min skola så vi ska göra knäck gud va kul :) så får la ta med min gammla kamera och fotta lite inte lika bra bilder men får la funka :(  jaja nu ska jag göra mat . bye


JUL klänningen  Nyår känning

Kommentarer
2008-11-20 - 15:27:37

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0