Trist

2008-11-04 - 21:28:07 / Kategori: Dagar : )
hmmm vad ska jag skriva i dag :S senaste inäggen har varit trista och det här kommer nog inte bli roligare än dom andra. vi va uppe med bilen till lukas syster men vi kom frram till att det är dags att låta bilen ha sitt slut med oss så nu ska den väck. den har inte varit ute så länge än och två har varit jätte inteserade men inte tillräckligt antagligen. en skulle höra av sig så vi får se :) hoppas vi får i väg den som att det finns en på blocket som ligger ute som jag verligen vill ha men kan inte köpa den försen jag sålt min ledsen. Pocetivt så fick vi tårta hos lukas syster spök tårta (glass) det va ju mysigt och träffa hennes barn också och hans syster och kricka så klar :D snö låg det längs vägen ditt också buhu kallt.
och nu är skolan igång igen efter lovet trist det me så tråkig stämmning i skolan alla är så dryga mot varandra fan kan inte alla bara va vänner shit i allafall så hade jag jätte kul på en matte lektion i måndags lekte lite med gem hihi:)  nu är vi kattvakt också till mammas katter jippi me dom är ju söta iallfall. nej nu orkar jag inte skriva mer börjar bli supper deppig för jag inte har sålt bilen blä blä.... jaja skriver la när bilen e väck om den blir det någon gång i mitt liv haha..


snöö fin spök tårta
gem gem  meeee
me meee 
Shakti shakti King
king shakti
Sotis  Midnight

Kommentarer
2008-11-05 - 21:34:48

Livet är surare än surt för Peter & mig just nu. Läs min blogg! Gissa vilka som är dolkbärare! Nu blir det fight for Peters rights. kort och gott.

mina små älskade dunbollar mina älskade kissar, saknar dom jätte mycket. Blev påmind om Mirakel här!Jätte jobbigt...Hoppas bilen blir såld om det är vad ni vill. Vi klara oss skapligt genom bilprovningen, måste fixa små fix och en lite större grej men de var bara EN, inte flera. så ok.

Tack för du tar hand om mina älsklingar.


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0