vecka!

2008-11-07 - 22:51:36 / Kategori: Dagar : )
fösta veckan efter lovet har varit en lite kämpig vecka det är inte mycket som är rolig just nu men det är ju bara och kämpa vidare men man önskar ju att allt skulle gå som man vill men så är det ju inte. i torsdags hade vi blockämne jag hade nått som heter ull då ska man lära sig göra coola saker med ull kul men den här gången kände jag bara för att sticka men hela lektionen gick ut på att sta i skolans texstil rum och välja vilket garn jag skulle ha haha dom har ett helt fantastiskt utbud så man är som ett barn som kollar på leksaker :). men jag kom fram till att jag skulle göra en halsduk med tre färger lilla svart och blått tycker om dom tillsammans :) i tordags började jag bara sen i går gjorde jag tre färger i dag gjorde jag resten kolla bilderna :) vi är ju också katt vakt så i dag tog vi med våra små kisse katter och åkte ut till min mammas kisse katter. King och Sotis är ju bröder men dom träffas inte så ofta men i dag gick det riktigt bra med dom två :) mammas ena tjej katt gilla inte riktigt Sotis men sessan bryde sig inte hon bara hatar oss för vi är människor hihi:) men våran kisses tjej Midnight blev lite Älskad av King Hihi kul nog :). Nu ska jag kolla film och mys med världens bästa pojkvän :) hoppas alla får en mysig och trevlig helg :D

Början på stickningen :) mer :) Hihi ( ja jag är lite tantig )
  fina färger va så långt har jag kommit hittils

hej hej :) söt väntar på att komma hem :) hemma igen  
pusss Sessan  King väntade på mat :)

Kommentarer
2008-11-07 - 23:41:50

Det lät inte så trist. Gulliga katter, vackra garner och underbar pojkvän. Många blir nog avundsjuka på det.


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0