En vecka!

2008-10-03 - 18:02:16 / Kategori: Dagar : )
En vecka med mycket trötthet känner mig helt slut just nu det har varit för mycket sista tiden tror jag :(
blir inte av att jag skriver så mycket när jag är så här trött har inte orka gå ute och tagit fina bilder på träd bara vid skolan :S men på avstånd då blir det inte så bra :S
jag försöker tänka poetivt att snart är det lov :) och då ska jag hälsa på min underbara mormor längrar som fan det va ett tag sen nu nästan hela 7 veckor ojooj att jag klarar mig utan henne så länge och det e tre veckor kvar till 10 veackor blir det då ojoj hon fyller år också :) den helgen vi antagligen kommer hon ska få nått kul men vad säger jag inte för hon läser min blogg :) hihi nänänä....
älskar dig :)  fina :)  löv  :)

På söndag fyller ida år wow grattis på dig för fan :) 18 och allt :)

ida :)

blev sugen på att göra om min gammla piercing i tungan men jag ska nog inte det så jävla dyrt :) plus att mormor inte skulle gilla det ;) hehe inte mamma heller :) dom va så glada när jag tog den väck..
 
hihi :)  hehe en bild på piercing

jaja det får räcka lite bilder på kissen bara :)

vi sov :)  han sov :)  hihi  sov på mig :)





Kommentarer
2008-10-04 - 23:57:30

Snälla låt fina Tungan vara....Nej jag avskydde att du stack en metall pinne i tungan och tyckte det var snyggt? VA? Jag är gammal helt klart men percing i tungan ser, är äkligt...BLÄÄÄÄÄ


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0