Fy fan.

2008-10-30 - 23:42:13 / Kategori: Dagar : )
Fy fan i dag kom snön eller ni vet den där obehagliga snön som e typ  snö regn och som inte lägger sig på marken utan blir äcklig slask och bara massa med blött nej fy fan inge kul med sån snö tycker jag :( Och vad tycker våran bil om snön och kyla inte mycket kan jag ju säga så nu har vi stora problem med den i morgon åker vi till lukas syster för rådgivning om bilen lukas systers man är ju riktigt bra på bilar så vi hoppas på att det ska hittas nått annars kanske vi säljer bilen och skaffar en ny :S finns lite mysiga på blocket men min e ju mysigast men men i bland måste man göra saker man inte vill :( dagen har iallafall inte varit den bästa jag har haft åka till ö&b va lite kul och att baka kladdkaka va lite mysigt också men sen att bilen är som den är och snön är inte kul alls :( och vi har ingen fälg heller ena vinter däcket har en inböjd fälg så det måste fixas kostar pengar och snart ska bilen på besiktning och det kommer kosta pengar tror jag för vi måste byta våra broms rör det sa han sist kul inte sen ska vil snart betala skatten på en bil som inte ens är snäll mot oss allt känns ju bara så surt i bland och nu får man ju så lite pengar över vintern också så vi får se hur vi klarar oss :'(. Önska oss lycka till i livet :D hehe

lite kolla om den e klar hål :D hihi  Gott :)  Dumma bil:(   Snö    Regn 

Och i morgon är de ishalka på vägarna ditt vi ska kul inte..

is kul

Kommentarer
2008-10-30 - 23:50:45

tråkigt att höra, hoppas det ordnar sig!



tack för senast! det var mysigt :)

pussen

2008-11-01 - 08:59:56

Jo, vi får helt enkelt hoppas på det bästa!



Kram

2008-11-01 - 18:01:34

Fast det är inte snö, enbart frost på morgonkvisten :)

2008-11-02 - 10:44:34

åhh.. kladdkaka!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0