Hemma igen!

2008-10-29 - 21:01:42 / Kategori: Dagar : )
Nu har jag varit uppe i sthlm med min pojke det har varit riktigt trevligt : ) När vi kom upp på fradagen tog vi det lugnt som att vi kom ganska sent. Sen på lördagen va vi med mormor och kolla på en loppis typ med massor av barn kläder riktigt trevligt man ville ha ett litet barn även fast men inte vill ha barn än :) men man ville iallafall köpa alla kläde för dom va så söta :D sen gick vi till tumba centrum och kolla lite sen gick vi till det andra köpcentrumet och åt på mc donalds och där träffa jag min kompis ;) sen på kvällen va vi barnvakt till mormors hundar för dom va barnvakt till min mosters son :D så vi glodde tv och åt god mat och myste. På söndagen Fyllde mormor År Grattis igen ;) iallafall så firades hon så Mamma, Peter,Anette,Frej,Gilbert,Lena.Tobias så det va lite mat och tårta riktigt trevligt var det :) god mat också :). På måndagen åkte jag och lukas in till stan och gick och kolla lite blev lite små saker bara och good sushi blev det mums en riktigt mysig dag iallafall. På tisdagen kom anette och Gilbert och hälsa på igen riktigt trevligt var det blev lite pizza på dan och anette och mormor såg riktigt roliga ut när dom försökte låta som jag gör när jag visslar med tungan inte många som kan det men det va roligt att dom försökte. Sen på kvällen åkte jag och lukas och mormor och hasse till en kålgrill och åt super good mat en super trevlig kväll där med. På kvällen kom riktigt trevligt folk förbi Tessi Robert och Lilla Bonzo vi fika lite och prata kul att man han träffa dom. sen i Dag gick vi upp och packa sen gav vi oss av mot vadstena men vi gjode stopp i linköping gick i Ikano huset och kolla lite hitta en fin tröja fick dilemma om vilken färg jag skulle köpa men det blev en rosa som jag inte har nått skrikigt tycker den va lite söt också :) sen va det storhandling på maxi så nu är vi hemma och ska ta det lugnt :) SAKNAR MORMOR REDAN DOCK OCH HUNDARNA :( 

  Mys mat   Fest på tårta  Yogurtglass gott  SushigOTT  LUKAS  mums eller hur mormor;)

 fina :D  Min kompis

Cesar  Cesar  Ayane  Ayane ville ha tårta
Det kommer fler Hund bilder :)



Kommentarer
2008-10-29 - 23:14:33

Det ser mumsigt ut det där


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0