På väg till stockholm

2008-10-24 - 22:38:27 / Kategori: Dagar : )
I dag va det tagen vi skulle till stockholm skit kul :)  glad va jag att jag skulle träffa mormor och allt och kul blev det också men på vägen ditt störde jag mig lite på lite små saker. När vi äntligen va på väg och hade kommit en bit utanför vadstena möter vi en polis bil på andra sidan vägen dom blängde surt på oss och vi kolla i backspegeln och vi ser hur dom vänder och åker efter oss hmmm tänkte jag ähh dom skulle la bara hittåt tänkte jag men sen kommer dom närmre och närmre efter att ha åkt efter oss i ca 5 minuter sätter dom på blå ljus och stannar oss jag tänkte va fan har vi gjort hmmm.  pulsen ökar alltid när man är nära polis folk inte för personen utan att dom är just poliser man har sån jävla rispekt för dom det är ssjukt till sak nu.  dom stannar säger blås kontroll ena polisen tar lukas körkort och ska gå och kolla den i bilden och den andra kollar blås när han har blåst säger hon du va inte full iallafall som att nått annat skulle vara fel Ö. Sen ignorera hon typ lukas fråga mig när jag ska skaffa körkort och varför jag  inte hade det och om vi bara va ute och stö åkte nej sa jag vi ska hälsa på min mormor aha sa hon sen kom den andra med körkortet och allt va bra från början men men vi va ju ungdomar som såg farliga ut eller nått åkte efter 5 minuter och sen sätter på blåljus shit okej om lukas hade vingla på vägen eller nått men va fan vi åkte i 85km i timmen på en 90 väg gjorde inga fel men men..

poliser
Sen va vi i linköping och köpte prisent till min kära mormor som hon fyller år på söndag. Och hon fick bordstabletter dom två översta på bilden snygga tycker jag :) sen fick hon super stort lakan sen får hon resten på söndag då hon fyller år. Det va lite kul för jag gillar jul saker och julen och dom hade fått  in massa jul saker på rusta så mysig lite tidigt med jul saker kansek men det är ju bara två månader eller nått sånt kvar nu hehe :D mysigt som fan kolla jul kullorna på ena bilden vem har så stor jul gran :D sen kolla sista bilden med jul bunt till granen skit grymt ju öl och siggarer och lite sprit flaskor skit grymt i granen ju fan att jag inte kan ha en med minna kissar :S

mormors paket bordstabletter  Lakan :)

Julfint  fint  fint  fint  vem har så stor gran kolla kulan :;)   ass skööna juldekeration ju  vill ha fint :)

Sen satt vi och lyssna på radion och det kom nyheter dom berätta om en man som va körskollärare om att han hade bett tjejen som han körde med att  åka mot nynäs och sen hade han dragit in henne i ett hus någon stans där och våldtagit henne och han hade varit dömd för någonting med sexuellt utnyttjande av minderårig. Så säger hon att han kanske döms till  fem års till eller nått sånt kommer inte riktigt ihåg. Jävla skit samhälle sen om fem år kommer han ut igen och gissa alla vad han kommer att göra då, jo antagligen samma sak igen kanske kankse inte men va fan våga chansa :( tänk på nästa stackars tjej som hamnar i hans händer fy fan jag tycker dom kan sitta tills dom e typ 95 och inte kan få stånd igen eller få den bort opererad :D

Ni kan kolla där llite ---> http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70865416_852__,00.html

Sen måste min leksak som jag fick i dag va me smink grej fick jag av mormor och hasse men den e cool Tack :) man tror inte att det är ögonskugga och läpglans i den :) cool .. Och bilder på hundarna när dom fick ben av mig i dag :D

cool :D  Cesar söt  fint ben :D 
ayane  ayane

Kommentarer
2008-10-24 - 23:20:59

Vad sjukt! Tur att jag redan har körkort då.. Vart är samhället på väg egentligen?



Söta bilder på vovven :)

2008-10-27 - 22:15:12

Äntligen fick man se presenterna.TACK!!!!KRAM

2008-10-27 - 23:09:13

Jag är hemma :) Hör av dig när du har tid!



Pussokram

2008-10-27 - 23:28:28

Det vill jag också!



Men, om du har någon tid över imorgon så kan du höra av dig :)



Pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0