I dag!

2008-10-11 - 23:31:35 / Kategori: Dagar : )
Har inte orka skriva varje dag nu men jag skriver om dagen i dag iallafall :) hehe i dag har jag och lukas varit hemma hos min mamma och peter och hjälp dom flytta om hemma lite. Det har tagit i stort sett hela dagen dom skulle flytta om allt som va i stora rumet till sov rumet och tvärt om :) det blev riktigt bra faktiskt jag fick inga jätte bra bilder men någon bild fick jag.  Och det va skit kul för mamma har en super stor tavla som är super ful men det e sak samma :) iallafall skulle dom flytta den tavlan också grejen va den att när dom hade hängt upp tavlan ramla den ner igen haha skit kul jag stog och vänta på det för den knakade lite så jag har på kort när den ställer sig mot soffan och sen ramla ner haha men synd nog han mamma rädda den skit också hehe ;) det va kul iallafall..

stora rumet :)  det va sov rumet och blev stora rum  haha jävla tavla  här är den på väg ner till golvet :)

sötnos som va me och va rädd   king va också me   sköning

lite bilder på min söta kisse han gillar att sitta roligt sjunga och ligga och slöa på toan :)

haha sjunger  haha  toa

I morgon ska vi åkta till linköping med mamma och peter och bada på romerska badet som är ett bad på simhallen som ligger lite avskilt från allt annat och är ångbastu och vanlig bastu och stor bubbelpool och lite mysiga stolar och så det ska facktiskt bli riktigt mysigt tycker jag :) även fast jag inte älskar badhus och så.

Romerska  Romerska  Romerska

Kommentarer
2008-10-12 - 00:08:57

Gulliga Sotis. Bada och ha det skönt nu fastän jag är avundsjuk.

2008-10-13 - 23:09:23

Det är alltid mysigt :) Men jag blev lite besviken, det var inte lika mycket i år.



Kram!

2008-10-14 - 15:30:32

Min tavla är en av värdens mest kända tavlor, sistamåltiden. Mega känd och speciell jag tycker om den. den är super fint målad från början på en vägg.

Love it...Du är lite elak ibland...

2008-10-15 - 08:20:11

Jo, precis.. Men efter en chokladrunda vill ju alla ha något salt, så det är lite lurigt det där..



Jag hittade en tjej i Södertälje som fixar till bra pris! 495 kr första gången och därefter (man bättrar på varannan vecka) så kostar det 195 kr. Inte alls farligt.. 400 kr i månaden för fina och hållbara naglar. I vanliga fall kan man få betala 500 - 600 kr/gång..



Jag har ju gjort vanlig förstärkning på mina egna naglar, men man kan ju göra med tippar och allt sånt också..

2008-10-15 - 19:17:07

Tack så mycket :)



Jo, jag förstår vad du menar. Jag kan rekommendera min frisör. Hon lyssnar verkligen! + att du behöver inte ta något på längden, kanske någon centimeter bara. Hon brukar "snurra" håret och sedan klippa/skära det som är kluvet.. Svårt att förklara.



Jippi! :D Vad glad jag blir!



Pussokram

2008-10-16 - 23:16:27

En klippning kostar 440 kr (tvätt, klippning, föning och lite styling om du vill det)..



Det är bäst om man ringer så fort som möjligt, du kan få numret om du vill? Hör av dig imorgon eller under helgen så kan vi prata om det! :)



Pussokram

2008-10-18 - 13:07:49

2008-10-18 - 13:08:52

..och så råkar man trycka på enter-knappen :P



Jag ringer dig nu, så kan vi diskutera vidare :) Ja, det är bara att skicka, så lägger jag in dem!



pussokram

Jen
2008-10-21 - 12:28:05

Jag pluggar också! vad pluggar du till? puss


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0