2 & ½ År

2008-09-15 - 22:32:51 / Kategori: Dagar : )
 I dag firar jag och min älskade pojkvän två och ett halft år. tänk att tiden kan gå så fort :) i allfall så har vi varit och ätit på resturängen där vi träffades första gången iallafall utanför :) hihi det va super mysigt och sen har vi bara varit och myst med varandra super :) 
2 & ½ år 2 & ½ år

Till dig Älskling det finns ingen jag tycker om så mycket som dig känns som att det kommer vara du och jag föralltid du betyder så förbannat mycket för mig lämna mig aldrig, jag kommer stå vid din sida hela livet om du vill ha mig där :)
Lukar du är världens finaste snällaste kille som fins tur att du är min älskar dig :)

2 & ½ år  2 & ½ år


jasminehjärtalukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0