Oj oj

2008-09-27 - 22:02:23 / Kategori: Dagar : )
Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen :) man vet inte riktigt vart man ska börja men jah tror jag ska börja med att sotis varit sjuk vi visste inte riktigt vad det var för något :S så vi va tvungna att åka med han till veterinären för vi trodde nått satt fast i halsen på honom och dom sövde ner han och skulle kolla men dom hitta inget och han har inte hosta sen dess så det som va fast kom antagligen ut innan vi åkte ditt :( och vi fick betala 1200kr utan att dom hitta nått :(Men ni ska veta va groggy när han kom hem :) somna vid mat skålen :)

somna orkade inte äta  somna på bordet också :)

Sen har en familje medlem gott bort våran underbara hund Brutus den klockaste hunden jag någonsin kännt men världens finaste tiggar ögon du kommer saknas hos oss du va inte lika när mig som Murklan va men du fanns alltid där sen jag va 9 år då känns det verkligen nu att du är borta vi älska dig R.I.P
Brutus

Sen har lukas fått en ny Mobil skit snygg och bra telfon faktiskt :)
lukas nya mobil:)

Sen va vi i Linköping i går och jag fick min julkapp av mormor hasse och anette och frej i förskott en kamera skit fin och jätte bra så tog massa onödiga bilder i går och hade skit kul :) är super Nöjd med min nya kamera :) Jag föll ju lite på grupp tryck när jag valde kamera både mamma och tessi ville att jag skulle kolla på en nikon och det blev det :) Tack så mycket för kameran ;) sen efter kameran va köpt köpte jag en fin luvtröja till lukas i födelsedags prisent och en T- shirt sen gick vi lite och kolla sen åt vi mat med mamma och peter och åkte och stor handla med dom också alltid kul att ha peter runt sig och mammsen :)

min nya kamera :)   tack tack :)

onoff där jag just hade köpt kameran:)  lukas och jag   jasmine  mums  sushi  mamma och peter :)    sen maxi efter maten  filmer :) 
handlat   lukas handla   jasmine hadla   mamma :)

me   haha mobbad lukas bet mig :)  jag igen egen kär

I morgon fyller lukas år :) då kommer nya bilder :)
puss kram bye

Kommentarer
2008-09-28 - 18:17:34

Vad härligt!



Brutus, vad hände? Tårarna rinner nu..

2008-09-29 - 21:54:37

Haha, jo.. Det gillade inte jag heller ;P


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0