R.I.P Mirakel 080928 Somna Hon

2008-09-29 - 22:35:00 / Kategori: Dagar : )
 I bland går för många i ens omgivning bort och man blir omtumlad som bara den, jag har gråtit som en gris dom senaste dagarna gud va jag inte vill att fler djur i mitt liv ska gå bort.
Nu har min mammas underbara katt gott bort en som har varit  helt underbar. Hon (MIRAKEL)
som gjorde att jag har min underbara katt i dag min underbra sotis och mamma har alla sina underbara katter jag tror hon hade en uppgift hos oss att inse hur mycket vi älskar katter och djur och att mamma insåg att hon inte va alergisk längre mirakel var döpt till det namnet för hon va det hon va ett mirakel för hos hon kom till oss och va en fantastisk katt. Hon har alltid varit en speciel katt hon har gett oss många lyckliga minnen jag önskar dig ett lyckligt liv där du är nu vi kommer sakna dig så mycket. Mirakel kommer sakna dig med hela mitt hjärta R.I.P nu älskade och älskar dig.

Mirakel  en underbar katt

husse och mirakel  r.i.p

Kommentarer
2008-09-30 - 10:20:45

Jag håller med er, svart var snyggast! :)

2008-09-30 - 10:22:02

Förresten, jag tänkte på din header.. Du kanske vill ha nya bilder och den nya kameran som bakgrund (där bilderna skiftas)?

2008-09-30 - 23:34:00

Tänk om man kunde stanna tiden. Få leva med dom man älskar för evigt. Mirakel har fått fina blommor vid sin grav och vinbärsbuske. Hon ligger så fint bara ett stenkast från vårt fd hem. Just där hon älskade jaga och vila. Du har gjort en fin mines blogg för henne. Synd att du inte äns fick changsen att ta ajö. Men hon dog i mina armar på 10 minuter var hon borta. Det gick inte rädda hennes liv, fast både hon och jag kämpade, livet ran ur henne.Mirakel för alltid i mitt hjärta. Och nu får våra älsklingar sluta dö...Jag har tagit bort stygnen nu. Kram mamma

2008-10-01 - 20:13:38

Jo, precis :)



Ja, du kan ju skicka alla bilder till min mail, både på kameran och de du vill ha!

2008-10-03 - 10:52:40

Okej :)



Ja då, vi är hemma.. Ska ni komma hit?


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0