Skolan Cesar Bonzo :)

2008-09-07 - 19:55:06 / Kategori: Dagar : )
Veckan har varit en rolig vecka men lite halv jobbig :)  i skolan va vi uppe på omberg och gick kom på att min  kondition suger med än vanligt :) haha sen har det bara varit normala dagar i skolan lite trista men det har varit okej :)
här går alla :)jag efter :D  henke på hjässan  där satt dom :) fint finger :D  henke farlig

rök puse  ida hihi  hehe en till :) sötnos 

ida  me och henke

sen har vi varit uppe i sthlm och lekt med mormors nya valp Cesar och träffa tessis nya valp Bonzo så söt :)

Cesar :)  Cesar vs Bonzo  Så söta :)

Cesar  Bonzo  Sitter tryggt hos matte  :)så söt

han är så söt   hejsan matte :9  pusss  sskönt

  lekte också med gosedjur  sötis  mat mums

söt  lekte med gosedjur  vi tuggar på stora pinnar

Bild på mig med min nya tröja lite stor men har gömt massa med skärpet :) ;) men mysig

me med min tröja  me  me  me  jasmine

I dag har jag tagit sov morgon sen åkte vi till motala sen åkte vi till lilla ida som är sjuk hoppas hon e bra tills i morgon :) så jag kan leka med henne i skolan :) nu ska jag glo tv och ta det lungt :) bye

söt

Kommentarer
2008-09-07 - 23:25:53

Söta bilder på Cesar och Bonzo! Du får skicka de till mig sen :D Favoriten är ju den 3e längst upp när de tittar på varandra. Busfrön!



Hoppas sjukdomen har lugnat sig!



Pussokram

2008-09-09 - 18:07:03

Du kan skicka alla bilder via msn någon gång :)

Jo, det kan jag förstå..



Pussokram

2008-09-10 - 13:27:29

2008-09-10 - 13:27:54

Härligt! :)


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0