Veckan

2008-09-14 - 19:38:18 / Kategori: Dagar : )
Hmmm veckan har varit lång men okej :) i skolan har det gått framåt lite ireterad över att jag har varit tvungen att byta lärare men man får ju inte alltid som man vill sa min kära lärare så det är la bara att aceptera :S efter skolan har vi lekt med ida mycket den här veckan har varit trevligt :)
ida
Har funderar mycket på katt hem den här veckan :S det finns en super söt katt  i området jag vet vem som äger han men han e ingen bra ägare han låter katten va ute hela tiden och ger den inte mat och han e missbrukare tycker inte sånna som inte kan ta hand om sig sj ska få ta hand om något annat som lever sånt gör mig väldigt ireterad :( jag önskar jag kunde ta in katten men den kanske har sjukdommar som smittar mina plus om det är en hane blir det svårt med mina. Katthem ja du varför har vi inte fler sånna ringde ett men dom säger att det antagligen kommer ta en evighet innan det finns någon plats för den stackars kraken :( snart är det - grader ute och han kommer frysa. Jag har gjort allt jag kan hittils för honnom jag har laggt ut en pläg i en katång till han och mat varje dag men vill så mycket mer han e så fin :S hade jag haft hus hade den varit min för länge sen :S

sååå söt  sötast

I morgon firar jag och lukas 2 år 6 månader tillsammans vi ska gå och äta på kina resturangen där vi träffades första gången eller iallfall utanför ;) hihi ska bli mysigt hoppas jag mår lite bättre då är lite groggi i dag :(

puss

Det var nog allt för den här gången bye...

Kommentarer
2008-09-15 - 15:24:39

Hoppas middagen blev mysig!



Stackars kisse. Jättefin! Ring någon djurpolis, eller vad de kallas..


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0