vilken dag :(

2008-09-16 - 22:01:02 / Kategori: Dagar : )
Ja i dag har det varit en lång dag den blev så jobbig så jag fick fniss atacker med ida på fikat när det va en lektion kvar det va kul :) sen fick jag lite små migrän som jag har ganska ofta nu inte bra får kolla det någon gång. sen har vi varit och lärt lukas föräldar hur man använder ett minne till datorn :) sen när jag kom hem va det mat dags men maten fick stå och bli kal för peter min lossas pappa ringde och sa att mamma låg på sjukhur inge kul så nu e man lite små nervös men hoppas det ska gå bra det är en bildtarm operation :(

hopppas allt går bra tänker på dig hela tiden mamma Älskar dig med hela mitt hjärta.

mamma  mamma

krya på dig   den hade du fått

vill hålla dig i handen men kan inte du ska veta hur det känns älskar dig <3

Kommentarer
2008-09-23 - 21:06:23

Älskar dig med av hela mitt hjärta...


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0