Fredag Lördag

2009-04-05 - 19:12:05 / Kategori: Dagar : )
två mysiga dagar :) i fredags va vi här hemma med Sabina och Galina vi grilla inne som det blev så sent så va det lite kalt ute då men det va super väder ute men det blev riktigt gott vi prata kollade på tv och myste en super trevlig kväll tycket jag :) Lördag vilken dag fan va skönt det va igår det va super varmt ute och på kvällen va den varmt också helt vindstila på lördagen på dagen tvätta vi bilen och va ute med sotis han blev glad att få vara ute lite tror jag :) på kkvällen bjöd sabina och galina på mat till oss på internatet vi åt god mat och kollade lite tv och prata och skratta gott :) men fick tyvär gå hem tidigt som min älskling har problem med magen men det vart  ju en super kväll ändå :) :D

Och lukas och jag kommer få en bra sommar som vi har sett våra första varsina fjärilar gula riktigt gula också ..

grilla inne :) hehe mys jam gott med tzatsiki sabina

fint vår fint  muums

sötnos

I dag åt vi god middag med lukas mamma och pappa och prata lite om lukas student :) ska bli kul :)
I morgon åker jag och lukas upp till min underbara mormor det ska bli så kul att träffa mormor hasse och hundarna det va ett tag sen nu och man saknar dom när det blir så här långe hmm men i morgon jippi lång resa först bara suck ...

  jag tyckte den blev så fin lukas fina bild :)
myskväll i veckan

Kommentarer
2009-04-06 - 14:00:29

Ja, vi ska försöka det :) Jo, vi har ju pratat om det! Skulle vara jättetrevligt! Puss

2009-04-06 - 14:04:19

Ja, vi ska försöka det :) Jo, vi har ju pratat om det! Skulle vara jättetrevligt! Puss


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0