lite allt

2009-04-17 - 14:50:19 / Kategori: Dagar : )

lite bilder på tröjan jag designa till min underbara kille och nu har töjan komit och lukas blev hjätte glad :) som tur e :D datumet på tröjan är när vi blev tillsammans. vi ska fixa bilen också så den blir lite egen sånt e kul tycker vi så vi ska sätta på klistermäsken på den :D..vi har också en vitebord som e så mysigt när någon av oss skriver på den man blir så glad älskar det..en bild på hello kitty som min underbara sabina har måla hon e så duktigt tycker jag ..

hihi  datum och tjänor fint  kärlek betyder täcknet  lukas 

hiih  gulligt  klistermärkena till bilen  klistermärkena till bilen






tänker på lilla Bonzo ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0