mycket just nu

2009-04-14 - 19:28:38 / Kategori: Dagar : )
ja då det är mycket just nu i går va vi ute och packade med mamma och peter som att dom ska flytta snart känns lite jobbigt men jag klarar mig visst kommer det bli ovanligt att inte stöta på sin mamma i affären eller på stan som jag gör ibland hmm känns som attt det kommer kännas lite ändå.. i dag va det skola igen mycket att göra suck man vill inte äns tänka på det. i morgon ska vi ut till mamma och peter igen och hjälpa till det känns i kroppen när man packar saker man blir lite seg efter.. vi har fixa nya sommar däck till bilen lite desperat så där inga pengar hade vi till det men vi hade inte heller några sommar däck som gick att använda så det fick bli ett måste dom va dock fina och lukas ville gärna ha dom som att körde till motala spyfärdig under tiden på väg ditt vi måste ha dom jag vill ha dom aj aj aj ... peter har fyllt äldre också i söndags så nu är han 44 år  grattis på dig du blir äldre. kollade nyss på yes man den va bra men inte lika bra som jag trodde men den va kul älskar tjejen som är med hon har en super skön röst och ser super bra ut tycker jag..

 
nya fälgarna   prisenter till peter  peter fick prisenter  bilen med nya fälgarna
fälgarna

 någon som ville packas  Zooey Deschanel såå söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0