på väg

2009-04-26 - 22:30:17 / Kategori: Dagar : )

Nu är mamma och peter snar på väg det känns inte som dom kommer flytta än med känslan kommer väl snart .. maskerad i fredags det va la trevligt men lite mycket drickande för endel plus vi gick hem ganska tidigt men det va trevligt.
i morgon har jag prov i svenska verb adjektiv och sånt skit jag förstår mig inte på det simma simmade simmat simmad okej lite förstår jag det men va fan simma sam summit summen vem fan säger jag har varit och summit suck varför ska man kunna sånt..

måste lägga upp några söta bilder på en maine coon katt så söt och två söta Papillon Chihuahua  blandrarer som jag skulle verkligen vilja ha :) 

Maine coon   såå söt    såå söta  




vi me love puss
vi igen  :) mycke vi 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0