Alla hjärtans dag.

2009-02-14 - 22:41:57 / Kategori: Dagar : )
ja vad har hänt en dag som denna jag vakna upp av en smygande kar som smet ut genom dörren och kom tillbaka med en super fin ros choklad och bakelser vilken toppen söt kille man har hihi sånna små underbara saker man älskar :D sen fick han igång internet på den här så nu kan jag iallafall ha det hemma tills om 3 dagar då kan jag ha det överalt nästan :D jag fundera mycket på om jag skulle ha det trådlöst internet och nu e jag säker jag ville så gärna och nu e jag happy :D sen gick vi en mysig promena d i solen i dag också riktigt mysigt tycker jag och sen gick vi hem till lukas föräldar och blev bjudna på god mat jam :D och spela Skip-bo riktigt trevligt tycker jag :D så ennu en super kväll dag  :D i morgon åker vi till örebro och ska bli bjudna på middag yes...

mys ros mums  har jag gjort själv :)
sol mys älsklingen
skip-bo

En liten påminelse till min Älskling lukas tack för att du är världens bästa och sötaste pojkvän och för att du förstår mig och orkar med mig i bland skulle nog inte jag göra i bland du är det bästa dom har hänt  mig bara så du vet.
You Have Made My Life Complete

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0