Inte mycket som händer.

2009-02-08 - 21:00:25 / Kategori: Dagar : )
Det är inte mycket som har hänt på sista tiden så jag har inte haft så mycket att skriva om tråkigt nog :(  i veckan har jag och lukas iallfall varit och klippt oss lukas ser anorlunda ut mig syns det inte på tråkigt nog :( sen har vi varit och simmat jag och lukas simma 1000m var duktiga kände vi oss hehe :) sen har lukas vari i sthlm med skolan och då hade jag tjej kväll mysigt :)

flickorna   långt hår   kort :)  simma


helgen har varit lugn som lukas har varit sjuk och jag lite också tråkigt nog :( men vi har tagit en promenad och plockat lite med filmer och skrivit 11 sidor med namn och nr hehe  och stadat och tvätta så vi har ju gjort nått iallafall nyss haglade det ute lukas och sotis va ute och kollade på alla små söta bollar som det blir tänk om dom va stora haha :) aj va det skulle göra ont :(.
fixat lite allt stog åt fel håll innan  filmerna märkta och fixade  lite av sidorna  spel :)  brända filmer

sotis va ute i haglet :)  sotis och lukas ute i snön :)  
så gulligt stog på en affär nere i stan  :)
gulligt :)


nästa helg blir det örebro och hjälpa peters bror att flytta lite sen är det ju alla hjärtans dag :) och snart är det sthlm och min födelsedag det ska bli skönt och sen är det kryssning ska bli spännande :) och sen när jag kommer hem igen är det chokladfestival toppen toppen toppen :)
då blir det lite mer roliga bilder än nu när man är hemma och är sjuk och det är tråkig skola :(

Kommentarer
2009-02-10 - 10:30:40

Tråkigt med sjukdom.. Ni får krya på er! Den där lappen gillar jag :)



Du har för övrigt blivit utmanad! Anta eller ej :) http://tescho.se/1728

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0