Mot stockholm..

2009-02-19 - 00:22:10 / Kategori: Dagar : )

I dag skulle vi åka upp mot sthlm ungefär runt 12 -13 tiden va tanken men riktigt så blev det inte jag trodde mitt trådlösa bredand skulle komma med i dag och jag stog till och med och hoppa vid brevlådan när jag såg att brevbäraren kom till vårat område sen såg jag brevbäraren kom till våran våning genom ögat hhiihi ja jag hade roligt hihi men hon la inget apsolut inget i våran brevlåda :( bummer .. så jag blev lite små  iriterad och ringde till posten här och där och till tre som jag har beställt det hos ..  tre berätta att det låg på ica i ödeshög surt så jag va tvungen att åka till ödeshög inann vi åkte upp mot sthlm .. men sen när vi väl va här fick jag prisent först en dvd hehe och sen lite kul kläder och smått och gott jippi inte ens min födelsedag än :) men nu är det ju det jenny va först me att säga grattis i år sen min älskling som brukar va nr1 :D  i morgon kommer moster och kusinen  och frej och ska äta med oss vi ska äta god mat och äta tårta och marängswich jam :D
min nya dvd   mitt nya trådlösa bledband min Huawei E169 black 
TACK mormor och hasse för alla fina prisenter älskar dom :D
fler bilder kommer i morgon ;) natti


Kommentarer
2009-02-19 - 01:49:05

Grattis igen <3

2009-02-19 - 01:54:05

Jo, jag hoppas också att det löser sig! Handskar stänger in allting = fukt och då sprider det sig..



Det är meningen att det ska vara en hemlis än så länge ;)



Det är klart att vi hinner ses! När ska ni åka hem?

Kram

2009-02-19 - 23:35:54

Vad roligt att du tyckte om det! <3



Kanoners. Då köper jag 10 pkt chokladpudding då ;) Vad bra! Ja, det gör vi :)

Pussokram <3


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0