NY leksak TACK

2009-02-14 - 00:41:51 / Kategori: Dagar : )
I dag säger alla att det är en dålig dag fredag den 13  men jag kan ju inte direkt säga det asså i dag har vi varit lediga så det har varit  min första lov dag :) skönt att ta en sovmorgon. Sen när jag gick upp gick jag och lukas och träna på gymet och sen simma trevlig som det va så va mamma och peter där och susanne och madde och sara det är alltid trevligt med lite folk man känner :Dsen efter det skulle mamma och peter bjuda oss på fika men på vägen ditt skulle dom in på expert och köpa några skivor och vi har ju prata om mini pc att jag har varit sugen på en och dom hade en där skit söt va den och mamma bästämde sig för att hon ville köpa en till mig :) eller ja nått i den vägen :) och anette och frej är också med på den så helt och håller är det en super dag för mig jag har fått världens bästa prisent nu tror jag tack ett hjätte STORT TACK till Mamma,Peter,Anette och Frej.
Sen är det väl lite tråkigt att vi inte får igång våran rauter här hemma så jag kan inte va inne på internet än på den här söta lilla darorn men lukas kämpar som bara den för att få igång det men där har vi la lite oturs dag tror  jag men vi får la hoppas att det löser sig :( vi får la se. Han är super duktig iallafall.

min mini pc  min pc :)  hihhi

Nu är jag trött god natt :)

Kommentarer
2009-02-14 - 20:03:06

Vad roligt! Mini-pc är hur händigt som helst :)



Mobila bredbandet som jag har är från tre och jag rekommenderar det verkligen.. Det är det enda som inte tar extraavgifter om du surfar mer än vad som tillåts. Alltså, telia t ex, stryper hastigheten om du t ex laddar ner låtar.. De har begränsad trafik, kan man säga.. Men gå in på tre.se och se vad du har för kontakt till bredbandets huvudstation.. D v s vad det blir för hastighet på bredbandet.. Det kan hända att du inte har mottagning..



Jaha, vad roligt.. Vad är det för något jag ska hjälpa med? Jag hjälper gärna :)



Glad alla hjärtans dag! Kram




Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0