örebro

2009-02-15 - 23:11:41 / Kategori: Dagar : )
i dag har jag mamma peter och lukas varit i örebro och hjälpt peters bror att flytta så vi har bärt massa saker upp för massa trappor i dag i örebro tre trappor och ingen hiss hmm jobbigt va det trodde alldrig jag skulle se ett slut på den där jävla hyrbilen men till slut såg man ett slut gud va det va skönt :) sen skulle vi bara äta innan vi åkte hem men vi bestämde oss för att ta med sushi hm istället :D en lite rolig sak som hände på vägen ditt eller rolig och rolig mina hörlurar gick sönder men på ett lite små slustigt sätt jag leta efter dom jag trodde att jag hade glömt dom på fika stället vi stanna på men det hade jag inte jag hitta dom men lite sent vi va på motor vägen och dom hängde ut genom min dörr jag drog i dom så dom åkte in mot bilen sen försökte peter stanna bilen men då åkte dom in i däcket och jag fick in en liten bit av hörlurarna hehe surt men lite kul i det läget. när vi kom hem åt vi sushi och jag lekte med datorn och nu har vi kolla på beck jag älskar gunvald han e så rolig och skön:D katterna har lekt med sushipåsen och ätit lite som dom älskar jam säger dom :D nu ska jag sova i morgon är det städa och packa lite och äta macka hos  lukas päron och tvätt också...sen är det snart onsdag och ¨då får jag träffa mormor jippi :) och resten av fam men mäst glad över att träffa mormor... sen fyller jag ju hela 22 på torsdag phuu.. jaja  natti natti

sushi  sotis och sushi påsen  sotis igen 
lilla kissen också  hon ville va i påsen

Kommentarer
2009-02-16 - 23:43:35

Längtar efter dig med. Tänkte du fyllde 21år,men...Tiden går så fort


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0