Så va man 22 år gammal hehe

2009-02-20 - 00:15:33 / Kategori: Dagar : )
i dag har det verkligen känts som man har fyllt riktigt gammalt eller specielt  som att nästan alla har kommit ihåg att jag har fyllt år :) kul när folk ringer och säger grattis och sms och mail och såånt det är mysigt tycker jag... i dag har jag också fått super god mat och en super fin tårta och musig maräng swich hur nu det stavas hehe:) fick en till prisent av mormor och hasse en super mysig morgonrock sååå mysig den gillar jag supeer mycket :) sen blev jag så glad trodde att alla överraskningar va slut så  här dom sista minuterna på min födelse dag så gick man in på www.tescho.se som vanligt och ser en super fin hip hip hurra bild och text då blir man så glad :D tack TESSI :D

jag på min 22år dag  vi :) marängsvich tårta förätt

bordet fint dukat   min super röda morgonrock 
tårtan  igen :) 

Tack alla för all uppvaktning:)

Kommentarer
2009-02-20 - 21:10:46

Hehe, jo.. Han har ju fått sina smällar av större hundar ;)



Vad roligt att höra! Nej, usch, nej. Vi kommer aldrig bli så gamla ;) Jag håller mig till te. Det är mysigare på något sätt.. Det är inte direkt så att du "slänger i dig en kopp te" utan det är mer harmonirelaterat..

Pussokram

2009-02-26 - 21:14:10

Tack själv :)



Det vet vi inte riktigt. Pappan är långhårig och mamman korthårig. Men hon kommer nog vara korthårig :)



Vi åker nu!

Pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0