Tankar dagar.

2009-02-01 - 02:01:15 / Kategori: Dagar : )
Ja vart ska man börja :) jag har blivit lite slarvig med att skriva :( tråkigt nog men men sån e jag när jag är lite små lat.
I fredags va det skönt att veckan var slut jag och lukas gick och tränna och simma det känndes nyttigt och allt va helt okej :) men det va inte lika kul att sätta på datorn som det brukar va den hade helt och hållet kolapsa och den går inte att rädda tråkigt nog tur att vi hade hunnit lägga in alla bilder och filmer och musik på minnet som vi har :) phuu så fredagen fortsatte lite halv tråkig som vi kämpade med min gammla dator dom en data kille kolla på en gång och sa att det va typ 159 virus i förut men den mår ju inte bra det går ju som ni ser att använda den men hur länge hmm...seeegt också:(
det är i den här läget man önskar man hade mycket sjukt mycket pengar och kunde lösa problemet snabbt men det har man ju inte.
gymma  ge mig tack

Sen i dag har vi varit ute hos min mammas kissekatter och varit ute och gått med dom och myst :) ..sen har jag kolla på film med sandra bullock hon är ju bara så bra skådis jag älskar henne hon är så skön :) will smith är super skön skådis också me like :) såg den nya med han Seven pounds den är bra lite knepig men bra :) det är bra att han kan vara rolig och alvarlig också:D
sandra bullock  1  2  will smith  3


Sen i dag NU igår då va det Tessis 20 års dag :D GRATTIS igen hoppas du hade en super bra födelsedag:)

grattis  TessiTessiTessi ;)  kärlek



Tider med vänner jag saknar <3..
hihi :)  mys


:)  sotis sööt


jupp  le



Kommentarer
2009-02-01 - 22:17:40

TACK :D

2009-02-04 - 08:36:15

åååååh vilka bilder! saknar diiig! vi måste ses snart!!!

2009-02-05 - 01:29:39

Tack så mycket :)



Vet du vad jag kom att tänka på? :D

2009-02-06 - 13:26:30

Att det snart är sportlov för din del :)



Tack!

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0