En till skön helg :)

2009-01-18 - 19:07:30 / Kategori: Dagar : )
Fredag- åkte vi till linköping vid fyra tiden kollade lite i några affärer jag och lukas köpte en ny cd till bilen som nu är insatt :) av lukas systers kille tack så mycket för hjälpen det va snällt :) sen iallafall gick vi på kickobar i linköping som vi alltid gör om vi ska äta god mat och ha det super mysigt och trevligt som vi hade sen gick jag än en gång och tittade på twilight visst alla tycker jag är knäpp men jag älskar den filmen. sen åkte vi hem och jag har lyssna på Robert Pattinson sen vi va på bion jag gillar hans låt som är med i twilight och jag gillar hans röst mycket plus han e ju vampyren i twilight:D Tack mamma och peter för den goda maten och den mysiga bion super mysigt :)
soppa  mums igen haha   lukas efterätt   min efterätt
vi :) mamma och peter :)


Lördagen- tog vi en lång sov morgon och det är skönt men man blir ändå lite tröttare men men :) sen efter den långa sovmorgonen skulle vi på middag hos lukas mamma och pappa. Vi åt mat som va god och lukas syster med familj va där också och det är alltid trevligt :).. sen va det hem och ta det lugnt och titta på tv lördag kvällen hade ont i ryggen aj :S
vi åt lutfisk som inte riktigt är min grej som att det inte smakar så mycker och konsistensen är som gello uhh så åt potatis sås och falukorv hehe :)
vi åt lutfisk och potatis och sås så som på bilden :)


Söndagen- i dag har vi varit i linköping köpt in lite som behövdes och badat på romerska som är mysigt men i dag va det mycket folk då är det inte lika mysigt som om man  är själva men det är skönt ändå men det brukar ju inte vara så mycket folk men men .. sen gick vi på maxi och öbe och köpte ny katt ställning :) nu ska vi mysa framför tvn :)
romerska  romerska

mysa

Kommentarer
2009-01-18 - 20:15:30

det hoppas jag med :) skön helg!

Pussokram

2009-01-18 - 22:22:56

Va skönt ni haft det. Härligt!

2009-01-20 - 14:16:13

Tycker hela helgen vart bra men Fredagen var helt klart bäst. Lite synd med stressen över garaget men det fixade ju sig. Söndag hade ju antalet badare i Romerska kunnat vara lite färre men vi fick ju gott om plats endå. Funkade kattstälningen? Nu tar det nog ett tag innan det blir bad igen...Kram Mamma


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0