Helgen

2009-01-11 - 21:23:32 / Kategori: Dagar : )
helgen har gått otroligt fort man hinner inte med så mycket och inte känns det heller som man får vila ut även fast man sover länge i helgerna :S helgen har iallafall varit helt okej i fredags tog vi det lugnt och kollade på film och myste i soffan framför tvn :) i lördags tog vi sov morgon och sen gick vi ut på en liten promenad och köpte bingolotter :) och sen på kvällen åkte vi hem till susanne och svante och kollade på film och snacka lite riktigt trevligt faktiskt som det dock alltid är när vi är hemma hos dom och nu är det ju super mysigt som dom har ett eget litet hus och deras katter är ju bara för mysiga :D Sen i dag har vi gjort det som är lite tråkigare lukas har tvätta och jag har damsugit lägenheten sånt som inte är så kul men som måste göras lite då och då sen nu på kvällen har vi kollar på film IRON MAN som jag inte tyckte va någon höjdare direkt men den va okej och sen har vi spela bingolott känner mig som en tråkig tant men jag älskar tanken att man kanske kan vinna en miljon eller en resa till thailand för några tusen :D jag van dock inte en miljon men en ny lott ;) det är ju en changs på en ny miljon :) i morgon är det skola igen fy och blä man längtar ju till vecka 8 som är vårat sport lov :D skönt ska det bli och kul att träffa mormor också :) jippi...

susanne och svantes kissar  Min kisse lite slapp  Någon som är gosig  bingolotto

van en ny lott yes hehe  iron man

Kommentarer
2009-01-11 - 23:16:50

Mysigt :)

2009-01-12 - 19:08:09

Ja, jättegott :)



Precis! + att det blåste hemsk mycket igår. Det kändes nästan som om huset skulle rasa. Och då överdriver jag inte.. Jätteläskigt! Så jag kunde inte sova pga det :P

Pussokram

2009-01-12 - 22:28:07

Rätt vad det är vinner ni nog och vunnit goaste katterna har ni gjort.Kram

2009-01-13 - 20:53:52

Ja, visst var det :D

2009-01-15 - 20:00:57

Ja, jättegott :) Jag gjorde precis en efter en kall promenad.



Den luktar verkligen fräscht + att den är jättebra!

2009-01-17 - 17:11:40

Hej Jasmine!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0