Massa tankar.

2009-01-21 - 22:37:32 / Kategori: Dagar : )

Dagarna går till att tänka och sånt gör jag tydligen förmycket eller jag tycker iallafall det själv hehe. vad jag tänker på just nu ja det är mycket tex om jag ska klippa mitt hår till någon frisyr eller kanske kort eller kanske bara ta topparna hmm jag vet inte riktigt men jag vet att det börjar bli risigt :( tyvär.jag vill ju ha lågt men vill ju också ha någon stil på det hmm.. sen tänker jag på min vikt som jag nästan alltid gör nu när jag har blivit så enorm tråkigt nog jag gillade att vara lagom en gång i tiden jag vill inte va som andra tjejer dom är i storlekn s och xs som säger att dom är tjocka utan bara VARA lagom mellan M och L tycker jag låter bra men jag har ju gått över det och jag gillar det inte jag kollar på bilder och jag såg så pigg och frech ut innan det gör jag inte längre det känns dom jag börjar bli gammal i mitt utsende och det vill man ju inte nu när man snart fyller 22 fy fan.. sen tänker jag på mycket vad som kommer hända längre fram men vem gör inte det liksom alla går la och tänker på jobb och vart man ska bo ..Förut visste jag var jag ville bå i sthlm så klart men jag känner inte så längre jag känner mer åt att stanna i östergötland och flytta in i ett mysigt litet hur med öppen spis och kanske en mysig källare med bastu eller nått i det hållet :)  i allafalla kommer jag försöka göra så gott jag kan att få allt det här till att jag blir nöjd just nu är jag inte det förutom med min älskade pojkvän tur att jag har han iallafall hehe :)

gammla bilder

me  me  jasmine 
fin egen kär hehe  me  jag gillar inte att jag gör så där med munen hehe


Kommentarer
2009-01-22 - 00:27:09

De där tankarna..



Ja, det kan jag göra :) Fixar ihop en guide imorgon! Påminn mig om jag inte har skickat någon..

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0