Så va det dags att skriva igen!

2009-01-07 - 18:50:28 / Kategori: Dagar : )
Nu har det gått ett riktigt långt tag sen  jag skrev senast. Jag har ju åkt runt mycket innan julen och sakt god jul till alla och sen den 23 kom vi till tumba och började ta det lugnt gud va skönt det va att inte behöva gå upp nästa morgon och resa igen phuu. skönt va det men vad hände efter julafton jo jasmine blev sjuk sjuk som bara den jag hade ont i mitt huvud som bara den jag hade feber och kunde knapt gå ut sängen blä det va ingen höjdare direkt. Men det blev spela kort med mormor och lukas vi satt och spela skip-bo som har varit riktigt trevligt :)
och undarna har varit lika spring glada som alltid :) och det har varit trevligt att träffa Min Moster och familj.
Nyår va vi hemma hos ankan en liten stund och hälsa på trevlig trevligt :)   Och nu har jag och lukas varit förlovade i två år jippi:)

wow :)
Skip-bo   hundarna springer fina   hihi

söta jasmine    puss  nyår

sen dan efter nyår begav vi oss hem som att jenny var här i vadstena och jag ville inte att hon skulle ha det tråkigt :) så vi skulle åka tidigt på torsdagen efter nyår men det blev inte riktigt som vi tänkte oss bilen hade vi låtit stå för länge utan att starta den så vi va tvungna att försöka med startkablar och allt sen när hasse körde runt på lukas gick den tillslut igång skönt  jag va så orolig att vi inte skulle koma hem den dagen. Väl hemma träffa jenny super trevligt att se henne igen det va ett tag sen tuvär för länge sen tror jag :S
sen har vi lekt med henne sen vi kom hem spela buzz och kollat på vänner så klart :) och hängt det har varit riktigt trevligt och i dag åkte stumpan hem tråkigt men sant kommer sakna dig :)

sötis  haha vi kunde varit snyggare  hehe någon som gillar den burken  Hej då jenny :(

Nu till sagan om min kamera HAHA jag har ju varit utan min kamera nu i snart två månader den har varit försenad två gånger och lång tid också i måndags skulle jag åka och hämta den men det va tuvär försenad igen det störde mig som bara den tänkte inte nu igen men på tisdagen fick jag ett sms om att den va klar äntligen jag va super glad jag hoppade upp ur sängen även fast jag va trött som en sengångare så villa jag iväg direkt när jag kommer till onoff står jag och väntar på att få den sen fick jag den och gick ut och hade min kamera jag va så glad sen skulle jag kolla på mina bilder jag har tagit det finns ju en play knapp där man kan trycka och se dom gissa jo den va TRASIG jag störta in i afären igen arg som ett bi när jag kom fan till killen prata jag lugnt och sansat och även fast jag va super sur jag berätta att jag väntat två månader på den och inte haft den under jul och nyår lukas frågade om man kunde få en ny men han sa att tyvärr gick inte det jag blev så arg ledsen så jag kände hur tårarna börja komma han harkla sig sa att han skulle kolla vad han kunde göra och gick i väg. Jag fick en ny efter 2 månader fick jag en ny tack för jag fick en ny men efter två månader phu. snipp snapp slut så va sagan om kameran slut för den här gången och föraltid hoppas jag.

kameran

Sen i dag va det första dagen i skolan jag va där två timmar tror jag phu det va lång tid :) ;) hehe haha. fick shusi här om dagen också super gott mums. Och tack mormor och hasse för dom fina säng kläderna mys :)

skolan sushifint:)

Kommentarer
2009-01-08 - 00:10:50

Saknar er vid skippobordet och överhuvudtaget. Kram

2009-01-08 - 14:19:06

jag saknar dig jätte mycket med men det är ju bra 5 veckor tills vi ses pusss


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0