Snart helg igen skönt :)

2009-01-08 - 22:52:35 / Kategori: Dagar : )

Ännu en dag i skolan den har dock varit helt okej lugn och skön :) har varit lite trött och grinig sen jag kom hem dock inte så bra går ju ut över dom man älskar som mäst men men förlåt älskling :) har köpt massa god frukt och tagit det lugt nu ska jag snart sova ville bara lägga ut bilder på fina huset i vadstena och på fruktkorgen som såg skit nyttig ut :) haha och på den kusliga källaren hos oss när jag hämtar min cykel är jag lite på min vakt men ändå trygg i den så :) sköt att ha kameran igen hehe :)

fint  fint:)  frukt  buuu

buuuhuu  apelsin juice  mums   me


Kommentarer
2009-01-09 - 10:56:59

Det där huset är ju speciellt! Nu blev jag sugen på frukt också..



Hehe, tack! Jo, hundmodell är nog rätta ordet!



Jag vet, jag är jätteledsen på mig själv. Men lite cola då och då ska väl inte skada :P

Pussokram

2009-01-10 - 11:18:56

Precis!



Ja, jättebra! :D

Puss


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0