En bra dag !

2009-07-29 - 22:04:17 / Kategori: Dagar : )
igår bestämde jag mig för att jag och lukas skulle gå i skolan och plocka lite svamp efter lite tjat i morse kom vi iväg och jag hitta lite svamp bra för att vara första gången på super länge och sen va det så mycker blåbär och jag bestämde mig för att göra paj så vi plocka det också och fick fina fingrar :) så i morgon blir det blåbers paj :) jam sen har vi varit på nostalgin super mysigt och så en super fin bil ;) as snygg ju och köpte goood glass men lite förstor hehe lite av glassen fick åka i skön ;) hehe oj då :Pskön dag nu känns det i mina fötter ...fredag åker jag till jenny ska bli super kul är lite nervös för buss åka ensam och så va länge sen :S men hoppas jag slutar tänka på det och att blir bra ska bli kul hoppas jag..

lukas i skogen  kantareller mycke hallon va det också  blåbär  lukas :) massa gott  blå händer  hihi
där går han med sin påse mums mumsigt fin 

fin fin mjauu höger e min llite för stor ;)hehe

Kommentarer
2009-07-30 - 23:16:19

Jag vet! Fullt upp. Sa det precis till Robert men vågar inte ringa nu :P Haha

Kramar

2009-08-02 - 21:42:02

vilken fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0