liten runda på stan innan storhadling

2009-07-28 - 16:40:31 / Kategori: Dagar : )
jupp nu har vi handla mat så vi har skönt och jag köpte mig ett par flip-flop för 24kr tycker jag va lagom :) och ett par söta skor för 199kr rea på alla skor jag köpte :) sen köpte jag en nny kräm och och parfym till krämen så nu har jag kräm parfym deo som luktar lika och super gott love it shampo kvar ;) sen köpte jag en tröja riktigt nöjd 199 kr också hihi ;) prfym och kräm 199 parfym kräm 99  också bra :) nöjd jasmine...
fina   sköna go she gosch
  tröja med häst kraft

Kommentarer
2009-07-28 - 23:11:36

Vilka kap! :) Robert fick tråkigt nog inte ledigt. Det är personalbrist under den tiden. Dock ska han prata med honom imorgon och i värsta fall kanske vi åker på torsdag, direkt efter han slutat och hinner iaf se lite av marknaden.. Hör av mig imorgon eller i över morgon om hur det blir!

Kramar

2009-07-29 - 21:31:25

Hehe, typsikt vattumän att leva sig in i det ;)



Det ordnade sig! Vi kommer torsdag morgon. Dock får Robert jobba som vanligt. Men han hinner nog se lite marknad iaf :) Ringer imorgon! (Jobbar nu)



Pussokram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0