disney

2009-06-02 - 23:34:18 / Kategori: Dagar : )
här om dagen fick jag åter min barndom tillbaka och letade fam alla filmer jag älska när jag va liten dom vi har titta på än så länge är.
  Aladin  herkules  Mulan  lejonkungen


Dom som återstår att se.

lilla sjöjungfrun  askungen djungelboken  pocahontas  skönheten och odjuret 
snövit törnrosa



Tjorven  Pippi  Skrållan och Melker så klart :D  ronja 

alla barn i bullerbyn  emil

satt och kolla på alla vuxna kul att se hihi:P tråkigt att allt jag läst om skrållan är att hon e död tråkigt :( ledsen i ögat älskade henne :S

Kommentarer
2009-06-03 - 09:04:59

Nej, Skrållan! Disney är bra härligt..



Haha, jaså? Den där solen alltså :P

Kram!

2009-06-04 - 14:33:42

Man går in på länken och skriver en kommentar på inlägget :) Jag är nr 1 så då skickar du en "nr 1" bara :)



Hehe, tack :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0