fredag den 13

2009-03-13 - 20:57:34 / Kategori: Dagar : )
Ja i dag är det fredag den 13 inte känner jag att det har varit någon oturs dag direkt... jagt och lukas åkte till linköping för att fira att vi har varit tillsammans 3 år på söndag genom att äta god mat och mysa.. så först hälsa vi på hawber som stog och visa upp sålde trä saker på konsär och kongress i linköping det va trevligt att se han men det va så mycket folk så man orka inte vara kvar där någe länge..sen åkte vi till ikano huset och kollade i affärer och gick omkring och gick in på ikea jag hitta billig shampo och deo och kräm på ikea för båda killar och tjejjer det lukta super gott jag gilla det som fan billigt och bra jam :;) sen åkte vi in till stan kolla lite sen gick vi och  käka på kikobar som jag tycker är så mysigt och dom e så trevliga sånt gillar jag vi åt gott med mysig efterätt jam :) och nu är vi hemma  och ska kolla på lite filmer som vi har ladda ner mysigt ...puss och kram

hawberfina saker

jag i dag   me

världens finnaste kille jam

jam  jam jam

från ikea luktar super goot tycker jag

Kommentarer
2009-03-13 - 21:27:07

Mysigt :)

2009-03-15 - 00:45:38

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GOTT GOTT GOTT

2009-03-18 - 21:28:52

Tack! :)



Ja, man får kompromissa, hehe..

Kram!

2009-03-20 - 08:14:08

Jo, men det finns också kalla sommarkvällar :)



Tack! Jag gillar också dem extra mycket den här gången. Jag ska dit idag, om ca 45 min och fixa nya.. De jag har nu är mer än 2 v "gamla" :P Kanske blir likadant :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0