Fredag_Lördag!

2009-03-21 - 16:39:43 / Kategori: Dagar : )
I går mådde jag inte alls bra men det blev bättre efter lite sömn faktiskt :D så jag åkte med susanne till motala för hon skulle in på bygg max sen när jag kom hem viille jag fika jag va så sugen så lukas och jag åkte ner till kondis och fikade riktigt gott :D jam sen på kvällen blev det massa  vänner och lite tv en mysig kväll så som jag vill ha dom helt perfekt :D
juste glömde när vi va i motala köpte jag hugo och bertil eller som lukas kallar dom som va bättre än mitt taggen och spike hehe hans va bättre än mitt :( kanske får ha ett nytt dop med vatten :D

   vänner love it 
fika  fika  taggen och spike


I dag har jag och lukas varit i motala på dressmann och köpt student kostum till lukas det blir riktigt snygg kostym och jag älskar slipsen :D han kommer va riktigt snygg :D . Sen va vi och kolla lite i alla afärer och va inne på lidl alltid kul man hittar alltid nått kul att ta med sig hem sen åkte vi till öb också och köpte lite kul saker :D

Sotis fick också en kostym :)  lukas <3 
hehe :)  svart mjölk nejdå hehe  släcker du 
kommer du släcka ?

Kommentarer
2009-03-22 - 12:52:50

Vad fikasugen jag blev!



Ja, man jag ju inte låta bli att skratta! Haha. Jag lyckades i alla fall laga objektivet. Vilken mobil det blir vet jag inte riktigt ännu. Tror det blir en LG med touchscreen :) Tänkte prova på något nytt..

Kram!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0