hejsan hoppsan!

2009-03-27 - 15:18:07 / Kategori: Dagar : )

Just nu sitter jag och tråkar i tvättstugan väntat på att få hänga upp alla blöta kläder tror inte det är så långt kvar hehe :) jag tycker verkligen inte om vädret ute just nu  asså jävla skit väder det är snö storm eller storm och storm men det snöar hela tiden och jag blev skit blöt på vägen hem det är inte kul tycker jag.Och i morgon  skulle vi åka upp till sthlm med mamma och peter och fira gilberts 1års dag men just nu känns det inte så kul om det är svin halt och vi måste åka sakta och det kommer ta super lång tid nej blää,..hoppas snön smälter fort ...
här om dagen fick jag ett sug på lite kläder blir det sista jag beställer till sommaren tror jag hehe .. hmm får se om vi går ut  och äter med tjejerna ikväll :) skulle vara mysigt ..

fin  nattline  fin men fans bara i lila hehe
Och så får vi påslakan på ´köpet frächa ser typ ut som dom på bilden men det är inte turos :)

fina




Kommentarer
2009-03-27 - 21:21:51

Det där med svenska vädret.. På förmiddagen var jag ute med grannarna och deras hundar. Vi njöt av just att våren var på väg.. Efter att vi ätit lunch tittade vi ut igen och hela gräsmattan utanför var täckt med snö! Nu är det storm här också. Man ska absolut inte ropa hej fören man kommit över bäcken..

Pussokram <3

2009-03-28 - 13:39:23

Uscha :(

Ja, vilken vecka är det påsklov? :)

Pussokram

2009-04-03 - 17:08:01

Hehe..



Hör av dig när du kommer hit så planerar vi in något! Det låter jättemysigt :) Ska kolla upp hur jag jobbar nästa vecka!

<3


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0