hmmm

2009-03-22 - 23:00:54 / Kategori: Dagar : )

Det är så mycket i mitt lilla huvud just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till jag önskar att man kunde bara göra som man vill men det är inte snällt inte vad jag vill göra iallafall. bara för en person har förstört mitt liv behöver inte jag förstöra den personens liv även om jag kan så gärna om jag vill. hela tiden blir jag besviken och sårad av denna person som igentligen inte är värd det han är inte värd min tanke äns men han finns där för vi är ju ändå kött och blod..
jag önskar i bland att jag kunde ta mig mod att träffa han och reda ut saker men jag vet inte om jag skulle orka det jag är stark nu starkare än när jag va mindre och vile samma sak men är jag tillräckligt stark.jag har tänkt så länge på den dagen jag möter honom just därför tror jag att jag kommer bli besviken för jag tror att allt jag har tänkt kommer bli på ett annat sätt. jag går omkring med alla tankar och ingen vet att jag har dom försen nu kanske som jag skriver om det jag tänker ofta på det men om någon frågar mig någon gång säger jag det e helt okej och säger nått  skämt och skrattar bort det fast igentligen vill jag gråta i någons armar.. strunt samma nu behövde skriva av mig natti skola i morgon en dag man tar bort sina bekymer...

känns typ så


Kommentarer
2009-03-22 - 23:11:46

Jo, någon vet= Jag! Och jag är så besviken på den där så kallat "kött och blod" utan empati och medkänsla. Grejen är den att han sörjde sin egen pappa på samma sett, undrade på samma sett som du och var rädd att bli avisad eller besviken, skit dumt va! Han om någon borde veta hur det känns och inte vilja göra så mot dig. Men som jag sagt det är som det är. Bättre att leva lycklig här och nu, om du vill en dag så vet du precis vart han är eller hur! Så då knatar du fram och pratar, vill du ha stöd, så kan jag hänga med på lagom avstånd, lovar.

Kram din mamma, ps det är inget fel på dig... det är fel på...

2009-03-23 - 10:33:30

Din mamma säger kloka ord här ovanför. Jag finns här <3



Svar: Jo, det är jättesynd. Vi kan väl sätta oss på varsitt café och prata i telefon ;P



Det blev gammelrosa och glitter ja :) Men du har ett innestående besök! Säg bara till om du vill att jag ska boka. Dock är hon ledig på helger.. Till sommarn?

Kramar!

2009-03-23 - 10:34:54

Din mamma säger kloka ord här ovanför. Jag finns här <3



Svar: Jo, det är jättesynd. Vi kan väl sätta oss på varsitt café och prata i telefon ;P



Det blev gammelrosa och glitter ja :) Men du har ett innestående besök! Säg bara till om du vill att jag ska boka. Dock är hon ledig på helger.. Till sommarn?

Kramar!


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0