Nu....

2009-03-02 - 21:24:35 / Kategori: Dagar : )
det va ett tag sen jag skrev  nu och det har hänt en hel del både bra och dåligt.. min födelsedag va det sista jag skrev om tror jag sen det har det hänt lite. lördagen efter min födelsedag åkte vi hem till tessi och robert och bonzo och hade en riktigt  trevlig kväll god mat och fin morotskaka  jam va det och super trevligt tack än en gång för en trevlig kväll :)..
sen blev jag tuvär super sjuk efter vi va hos dom va sjuk innan dock men det blev riktigt illa efter den kvällen jag fick hög feber och riktigt ont i huvudet fy jag mådde riktigt dåligt jag hoppades bara på att jag skulle bli bättre till kryssningen som skulle va på tisdagen på måndag mådde jag mycket bätte och jag va super glad för det wohooo ... men glädjen dog snabbt polisen ringde och berätta att min bil va stulen och att den stog någon stans och att jag va tvungen att göra en polis anmälan och jag va super ledsen så klart :( dom tog allt i bilen synd att vi hade glömt allt också  men men tur i oturen att vi fick tillbaka den.. men kryssningen va helt okej förutom en del saker men det löste sig så en trevlig resa faktiskt skulle vilja byta min pojkväns mage mot en ny bara men annars bra :) sen när vi kom hem va det chokladfestival också riktigt trevlig lite mycket folk men annars va den helt okej men det har blivit mycket vin marsipan ost och korv som inte ska va på choklad festival tycker jag men men dock gott med vitlöks korv :) och nu har skolan börja igen och vi försöker fixa bilen så gott vi kan ... 



  bonzo  bonzo  glada :) fin morotskaka

tessi och bonzo 



någon som snott min säng  hytten  båten 
 jasmine och lukas  mysigt fik på båten  helsingfors

   jam  vi <3 pengar :)
galning :P  båt   älskar dom :)




hemma igen god mat  iallafall god mat för mig :)  hehe :)  sötisar




prisent tack :)   fin tårta  :) 

fint  choklad  fint
massa choklad jam mamma 





hehe fin goda mackor och goda vofflor

Kommentarer
2009-03-02 - 21:33:37

Frän header du har!:D

2009-03-03 - 16:20:38

Tack!



Vad roligt med massa bilder :) Söta disneygrejer. Nu ska jag gå och äta choklad :P

Kram

2009-03-04 - 13:12:56

Haha, nattsysslor :P Vilken tur!



Jo, Robert måste kolla upp en grej. Han hade lovat Johan att hjälpa honom med någonting.. Jag jobbar idag mellan 16 - 22 så jag testar ringa dig innan :)

Kram


Kommentera inlägget här:

« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0